Rätt svar

As duktiga är ni på att gisss! :D
Här har ni svaren!
original:
redigerad:
Det var iallafall dom jag syftade på, sen var det andra som hittade andra fel haha.
Tex snöbollen vid min fot och en pinne eller vad det är?
Och det försvann ju när jag tog bort skuggan där, men de gills ändå ;)
Fem rätt skulle man ha och här är ni som hade det!
-
Andrea
Linnea
Och Emil som inte har någon blogg att länka ;)
-
Hade man sex rätt skulle man få något mer än bara länk.
Så jag lägger ut eran headerbild också! Kom inte på något bättre :(
Emma
Sofie
Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma å Alexandra<3

Taack mirja :D

2011-01-09 @ 14:58:58
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0