Min data har virus!

Och inte lite virus heller, det är helt galet!
Innan nu har den bara haft bluscreen, eller bara och bara. Men det har inte vart så farligt så jag har inte direkt brytt mig om det. Den har bara stängt av sig ibland när jag kollat bilder, och det gick inte alls att gå in på bilder jag tagit med mobilen för då stängde den av sig direkt.
Men aa somsagt jag har inte brytt mig om det, det har ju liksom bara vart att starta om den? No big deal.
Men nu när jag skulle lägga mig i sängen uppe med min data (den ha vart avstängd hela eftermiddagen för jag suttit vi pappas)
Så först gick den inte ens att starta, sen startade den och när jag skulle logga in så börjar den med värsta genomsökningen på datan som typ tar 34567 år.
När den var klar stängde datan av sig, så startade jag om den och då gjorde den precis samma sak.
Och så höll den på typ 3-4 gånger. Helt weard :s?
Sen 5 gången lyckades jag komma in på användaren, och då poppar det upp typ miljoner små varningsrutor att massa program inte funkar och massa skumt, sen låser sig hela datan.
Så startar jag om den igen och då när jag kommer in på användaren kommer alla rutorna upp igen och så blir hela skärmen blå och stänger av sig.
Och sen sista gången jag startade den nu ropade jag på Lukas.
Och då gick det inte ens att öppna något program alls, och såfort han försökte avsluta någon process eller va det heter så gick inte det heller.
Sen stängde den av sig och så startade han den igen och nu pågår typ en genomsökning eller något igen.

HEEELT SJUKT JU!
Min stackars data, as synd om den.
Ångrar alla gånger jag slått på den haha, stackarn =(
Ska vara snäll i all framtid mot den nu jag lovar. Bara viruset försvinner!
Buhu :(
Men nu ska jag iallafall sova och drömma om min data =(
Puss ♥
blue screen. värdelöst asså!


Kommentarer
Postat av: andrea

stackare.. "/ <3

2011-01-08 @ 11:46:12
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0