In my room right now ;)

Såhär ser det ut just nu i mitt rum, rörigt? eeh ja!
-


-
Men jävlar vad jag har gjort en maaaassssaa!
-
- Strukit och satt upp alla rosetter
- Satt upp alla plaketter
- Flyttat soffan+sängen
- Hängt ut en stor spegel, hittar inte den andra stora. Buhuuu :(
- Satt upp massa hyllor
- Packat upp några lådor
- Städat i båda garderoberna
-
Så nu är det bara typ hälften kvar...hehe kuuul!
Men kommer bli as najs när mina små speglar kommer upp på väggen.
Blir typ som en enda stor spegel över hela väggen, HUR GRYMT!?
Nu måste jag äta något, som jag är så jävla dålig på hela tiden -.-
Jag kan gå i typ 3 dagar utan att äta något alls för jag blir aldrig hungrig och då äter jag ju såklart inte av mig själv, så jag äter bara när det är någon som fixar mat åt mig. Gör aldrig mat till mig själv hahah. Helt sick ändå! Men överlever gör jag ju :D
-
Vi hörs senare.
Grymma ni är på att gissa förresten! Vissa har hittat alla sex till och med :D
Hihi puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0