Flinta's ♥

Se hur gaaaalet mycket jag tjänade i somras!
-
20 tusen!?
Minus skatt då, men ändå. Sjukt mycket! :D
Och gud va jag längtar tills sommaren nu att börja jobba igen haha.
Helt klart bästa stället att jobba på!
Alla i salladen/grillen och glassen är så himla snälla och glada jämt.
Och tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde i somras när jag jobbade.
Alla gånger vi hade så hög musik så vi knappt hörde va kunderna sa hahah.
Eller Elins fail "rån eller bagare?" hahahaha! <3
Eller alla gånger mjukglass-maskinen gick sönder och det bara sprutade mjukglass.
Eller när typ ALLA glassorter tatt slut och alla kunder blir skit sura haha.
Eller när vi sparat dricksen hela dagen och sen när det var lugnt men kunder sprang bort och köpte langos.
Eller när kassa maskinen ballade ur så vi var tvugna att skriva upp allt alla köpte på en servett och räkna ALLTING i huvudet hahah.
Finns så hiiiimla mycket mer jag skulle kunna skriva.
Man blir som en stor hel familj och har så sjukt roligt ihop!
Det är verkligen roligt att jobba där. På alla sätt.
Bästa stället, Flinta's ♥



Fall man blir trött sover man ;)


Jag och Theres posar snyggt i glassen ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

De va sjukt kul när jag var med dig där nere!!!

2011-01-07 @ 22:21:24
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0