Dagens ridpass

Jag hade visst gjort två tidsinställda inlägg igår som kom upp idag! :D
Hade jag helt glömt bort men haha det var ju bra.
-
Red ut Esmis runt kärra i solen. SJUKT Mysigt!
Travade och galopperade över alla fälten, och hon var super glad och pigg.
Och sen när vi hade ridit hela slingan runt och nästan var hemma så gick jag ut på ett fält och arbetade henne på volterna i galoppen några varv åt båda hållen.
Typ kanske 3-4 minuter eftersom det är så sjuuukt tungt för dom att gå i snön nu.
Speciellt när det är över 0 så snön är helt blöt, och för Esmis med som har så himla korta ben haha!
Men hon kändes jätte bra, aning pigg bara och försökte springa iväg några gånger ;)
Menmen, söt är hon <3


Bilder från idag =)
-
Sen efter jag ridit henne tog jag in Julia och borstade, gosade och fixade hennes ben.
Hon är så himla gosig nu haha <3
Sen fixade hela stallet, vatten till alla djuren och gick hem =)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0