Ändring i planeringen + dagens ridpass

Blev lite ändring med allt idag haha.
Filip och Lukas kom typ ett, så dom var här en stund och chillade.
Så jag kom inte iväg till stallet förens typ 2, därför jag är hemma så sent haha.
-
Men var ute en sväng med Esmeralda idag i snöstormen. för JÄÄÄÄVLAR va det snöar! Helt sjukt!
Och typ blötsnö också, usch. Men ändå bättre än isgata iallafall! =)
Var ute i typ 40 min med henne, först på fältet och sen red ut en sväng.
Hon känns super fin nu! Jätte kul! :D
-
Nu ska jag kolla lite bloggar och det vanliga på datan sen fortsätta på en design.
Puss hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

varför tog det slut mellan dig och lukas ?

älskar dig <3333333

2011-01-05 @ 23:52:54
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0