Välkomna :D

Sådär ja!
Nu har jag fixat allt.
Tänkte att eftersom jag bara är en som bloggar nu så kan jag inte fortsätta blogga på "ponnyryttarna"
Man hör ju på namnet att det skall vara flera :)
Så jag öppnade en ny blogg, och har fixat header och så nu med.
Lärde mig klippa ut bilder och grejer i photoshop när jag satt och grejade, skit roligt ju! :D
Så nu kan jag göra massa fina grejer själv! Även fast det tar långt tid att lära sig är det fett värt all tid. Det blir ju hur snyggt som helst när man kan sen!
Blev iallafall nöjd med headern.
Det är härligt att kunna göra själv för då blir det preciiiiis som man vill ha det :)


Vad tycker ni?:)


Så nu drar vi igång med denna bloggen.
Kommer bli as bra tror jag.
Men tar inte bort den andra, den får stå kvar ifall jag nångåg hittar någon att blogga med igen.
Men dels för att det är roligt/viktigt att ha kvar allt jag skrivit om Julia i den.
En blogg blir som en dagbok.
Och dagböcker slänger man ju oftast inte! :)
Puss ♥






Kommentarer
Postat av: linnea - tävlinliligsryttaren som sattsar

As nice header men tycker det kunde vart flera bilder på esmis :S <3

2010-11-24 @ 15:54:13
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0