Har precis vaknat och dagens ridpass!

Har legat och sovit i soffan lite till och från ett par timmar nu.
Sen jag skrev det förra inlägget typ.
Skönt men känner mig fortfarande helt död :(
Ont i huvudet, illamående, hostar sönder mig, feber.

Helt seriöst jag vill verkligen bli frisk nu!
Det här är så jävla jobbigt.
Jag vågar inte ens ställa mig på vågen för jag vill inte se hur mkt jag gått ner.
Äter typ en halv skål youghurt om dagen.
Kan inte äta mer, känns som jag ska spy! :(
Dom första två dagarna hade jag gått ner typ 1½ kg.
Och nu har det gått en hel jävla vecka.
Det är ju fan farligt!
Usch!!:(:(
Men ska troligen till sjukhuset imorgon.
 Mamma tror att det kanske är lunginflammation och då skulle man få medicin och grejer.
Orkar verkligen inte vara sjuk mer.


Anyways så var ju mamma i stallet idag åt mig och grejade.
Hon red Julia :D
Ut på en runda i skogen på typ 40 min.
Och Julia hade vart jätte försiktig och tänkt sig för vart hon satte fötterna.
Kanske behöver en annan ryttare för att hon skall börja tänka var hon sätter ner sina fötter?
Hon är så van att jag tänker allt åt henne när jag rider så hon har börjar blunda för allt.
Kan det vara så?
Att hon helt enkelt är bortskämd, jag tänker åt henne och hon behöver inte tänka alls.
Och tillslut blir hon så van vid det så hon slutar tänka när jag rider :p
Låter ganska rimligt ändå.
Svara gärna alla på det vad ni tror.
För det var ju ändå rätt smart sagt av mig! :D

Hon hade iallafall vart duktig och skött sig(
förväntar mig inget annat heller, hon är alltid så duktig så)
Esmis hade hon också pysslat om lite och grejat med.
Fixat hennes fötter och så (y)
Och mamma säger att hon tycker det är jätte roligt att vara i stallet och greja och rida.
Det visste jag ju iof innan men det är kul att höra det igen :)
Så tack så jätte mycket igen världens bästa mamma ♥



 


Kommentarer
Postat av: linnea

Jobbigt att vara sjuk :(

Se till att du får i dig vatten bara :)

<3

2010-11-25 @ 20:31:08
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0