Godmorgon för tredje gången idag..

Vi åkte till stallet nästan direkt efter jag skrivit senaste inlägg.
Och skrittade dom en sväng.
Båda vart jätte pigga och glada, men Julia lite öm i fötterna dock.
Hon fick nämligen gå utan sina boots idag för det är bra för hennes hovar att gå utan med.
Men det gick bra ändå :)
Jag frös bara om fingrarna så det var ingen fara faktiskt :D
Även fast det är så bitande kallt ute nu!

Sen när vi hade släppt ut hästarna i hagen så dog jag (ganska väntat)
Så då gick jag och satte mig i bilen och väntade på att mamma gjorde klart allt med hö och så.
Sen åkte vi hem och det första jag gjorde var att gå och lägga mig i soffan.
Och jag somnade på typ 1 minut.
Så sov jag till 19:00.
Och då gick jag upp och åt jag lite sallad, BRA VA :D?
Mer än bara en halv skål youghurt idag alltså!
Och nu sitter jag här vid köksbordet och skriver.

Så det ända jag har gjort idag är alltså sovit och vart i stallet typ.
Låter som en katt eller något, dom sover ju hela tiden xD

Såhär såg det iallafall ut när jag somnade på golvet imorse...



Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponny ryttare

fattar inte hur du kan sova på ett golv xD <3

2010-11-27 @ 21:11:24
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: maddejanzzon

om man heter mirja så gör man. Hahah xd

2010-11-27 @ 22:27:06
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Haha, åååh, gulligt ;)

2010-11-27 @ 23:35:25
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0