Funderar på att åka till stallet :)

Faktiskt :D
Jag har ingen huvudvärk eller mår inte illa just nu.
Hostar bara och är jävligt hes.
Men jag saknar mina små älskade hästar så himla mycket ♥
Och så har Julia inte blivit riden alls ordentligt på en hel vecka nu.
Hon har blivit skrittat och gått lite promenader och så.
Och ibland när jag mått någorlunda bra har jag ridit ordentligt.
Men somsagt, väldigt hackigt så hon är nog bra överladdad just nu haha.

Synd bara att det är
s-t-e-n-h-å-r-t i backen nu, så man kan bara skritta.
Fälten är också skit hårda och ojämna.
Längtar tills snön kommer nu faktiskt så det går att rida!
Men man får helt enkelt stå ut.

Julia har ju också sina joggingskor nu som funkar superbra ;)
Och det är en sportmodell så sulorna är studs i eller vad det nu är.
Så det blir inte så hårt för henne när hon har på sig dom.
Vilket är super bra (y)

Men skall gå och klä mig varmt nu!
Riktigt varmt, det är ju svinkallt ute.
Och sen så sticker jag iväg så vi hörs senare.
Hoppas jag orkar detta nu då.
Annars lär jag somna i soffan direkt när jag kommer hem hihi.
Pusssss ♥


Söt bild från förra vintern haha :D


Kommentarer
Postat av: madde

Här är det säkert 1-2 decimeter :D<3

2010-11-25 @ 15:04:01
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0