Finns absolut ingenting att skriva om

Det ända jag gör är att ligga i soffan och sova/kolla på tv eller sitta vid datan.
Jag orkar ingenting annat, vill inte ens göra något annat.
På kvällen åker jag till stallet och tar in mina älsklingar med.
Annars gör jag absolut ingenting om dagarna.
Så därför updateringen är som den är.

Vissa andra kanske tycker säkert att när jag ändå är hemma kan jag ju blogga hur mycket som helst.
Men jag orkar liksom inte, kan inte tänka.
Är seg hela jag, och blir helt snurrig när jag läser en text.

Imorgon klockan ett skall jag till vårdcentralen.
Innan det ska jag se om jag kan komma iväg och rida en sväng.
Får ta en huvudvärkstablett eller något och bara skritta en sväng ut.
Skrittar på Esmis och har Julia i lina :)
Då blir dom glada<3

Eller skrittar på Julia och så får Esmis springa löst med.
Men eftersom hon inte blivit riden nu på två dagar är hon nog rätt pigg.
Och då kommer hon göra allt annat än att följa med snällt efter xD
Så blir nog det andra sättet :)

Oj, blev visst ett ganska långt inlägg.
Aja ni överlever :D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Krya <3

2010-11-30 @ 20:06:20
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0