Ehee...

Jag somnade i soffan förut när jag skrev att jag skulle gå till soffan.
Inte så oväntat kanske.
Sen kom mamma med lite mat, åt ett kycklingben och sallad.
Sen direkt efter det åkte vi till stallet och tog in mina älsklingar.
Det är så mysigt att ta in hästarna för dom står alltid och gnäggar vid grinden.
Och sen när man öppnar så rusar dom in till sina boxar.
Så söta så <3
Sen så åkte vi hem och såg på ung och bortskämd och nu sitter jag här halvt död.
Ska gå och lägga mig nu.

Förlåt för dålig updatering men har verkligen inte haft något att skriva om.

Blir btw ingen skola imorgon heller, jag blir verkligen aldrig frisk :(
Puss godnatt <3


Sjukt sjukt sjukt gammal bild igen.
Men älskar ögonen :D
Typ lika blåa som tröjan.
Love it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0