Ännu en dag :)


Jajjamensan, idag är det söndag.
Jag har ingenting planerat, like usually.

Vaknade klockan elva, låg kvar i sängen en halvtimme.
Gick sen ner och duscha och sen satte mig här.
Och nu har jag ätit lite youghurt med.

Mamma är iväg och hämtar Daniel och Lukas i Jönköping, dom har vart på dreamhack.
Så det är bara pappa och jag hemma.
Han har precis lovat mig att vi skall baka lussebullar idag!
Det tjatade jag om hela dagen igår.

Ikväll skall vi till Tark med hästarna tror jag.
Jag ska inte rida, det får jag inte av mamma.
Så hon ska rida Julia åt mig.
Men jag vill ändå följa och sadla och tränsa Esmis åt Ylva,
För hon har vart heeelt galen med det dom senaste gångerna.
Så fort det är någon annan än jag som håller i sadeln blir hon helt totalt livrädd.
Usch, stackarn :(

Men skall kolla lite bloggar och så nu så hörs vi senare.
Puss :) ♥



Bilder från igår när vi var ute och skrittade.
Mamma red på Esmis och jag på Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0