Varit ute på promenaaad

Alla andra skulle gå en promenad, och jag som hatar att vara ensam fick såklart följa med då.
Gick typ hela bryggan bort sen över stöberget och sen till affären och sen hem.
--
Åker ej till ridhuset idag, för isigt.
Men gör inget för det är bara mysigt att rida ute nu med all snöööö :D
Så sticker till stallet lite senare, mamma har lovat att följa med också :D
Så vi rider ut en sväng med båda, tävla på fälten!! :DD
HUR KUL :D?
Det är det bästa som finns, jag svääär.
Fast jag kommer nog flyga av för när man släpper Esmeralda på ett fält så blir hon SÅHÄÄÄÄR glad och bockar och sparkar åt alla håll hahah.
Men Julia gör absolut ingenting, hon är nog den snällaste hästen som finns haha :)
--
Har sviiiin ont i huvudet igen förresten, gissar på lite feber också.
Eller är rätt säker på det. Och hostar heela tiden.
Men jag bryr mig inte, jag har hästar att ta hand om och rida även om jag är sjuk :)
Och det gör jag med, dom är ju det bästa jag har ♥
-
Nu ska vi tydligen dricka choklad och äta IGEN:s?
Vi åt ju frukost nyss! Man gör inget annat än att äter i det här huset.
Ajaaaa =)
Pusss :D

Sjuuuukt gammal bild på mig och Rikard:D
Bara för han kommer hem snart så var jag tvungen att lägga upp bild på han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0