Till stallet nu.

Nu ska jag gå ner och klä på mig alla kläder jag har och sticka iväg till stallet.
Det är inte direkt kallt ute, över noll faktiskt men jag fryser som in i hela saaatan!
Det är helt sjukt!
Så har egentligen inte alls någon lust att gå ut, men jag vill ju till stallet såklart<3
----
Ska bara rida Julia idag.
Esmeralda får vila, hon har gått hårt i tre dagar i rad nu.
Så går nog bara en liten promenad eller något med henne :)
Ska ta en värktablett innan jag sticker med, för mår jätte dåligt :(
Och så kanske jag borde äta något med, har inte ätit på hela dagen.
Är så värdelös på allt som har med mat att göra -.-
Blir bara så himla trött på mig själv.
---
Aja, vi hörs när jag kommer hem.
Om jag inte fortfarande mår dåligt när jag kommer hem ska jag till tark på föreläsning.
Om MAT, så det vore ganska bra om jag kunde gå på det.
Men om jag inte mår bra så får jag stanna hemma och göra något annat.
Men skitsam det tar vi sen.
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0