Systrar och brodrar

Hela familjen här typ.
Eller nästan... :)
Daniel och Luas står och skalar potatis, dom sa laga maten idag.  Det blir nog bra för dom är faktiskt duktiga :D


Och Hillevi sitter här i köket med en sovande dotter i knät, söta Lova som blev jätte trött efter att hon ätit.
Pappa springer runt och grejar med allt och inget(som exakt heeeela tiden) och jag mamma och Hillevi sitter här vid bordet och myser med tända ljus och pratar.
Om tidsinställda staket, som går efter ägglockor :s!?
Intressant :)


Hihi har berättat för alla här hemma om min lilla impuls jag fick förrut ;)
Hillevi har lovat att hjälpa mig :D Bra va?
Mamma tyckte det var en rolig ide, och pappa tyckte mest jag var konstig. Hahahaha.
Aja ja tror det kommer bli gryyyyyyyyymt.
Berättar till veckan ;)

Nu ska jag fortsätta sitta här och ha ont i magen.
För det börjar jag få igen, ååh segt vill inte :(
Menmen...
Hörs senare.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0