svar på kommentarer!

Svar: OCH KILLAR SÅKLART HAHA :D <3
Svar: Jag kommer att sälja Julia ja. Jag vill självklart inte sälja henne än på ett tag men det beror helt på vilket gymnasie jag väljer att gå. Väljer jag något som jag inte kan ta med mig mina hästar till, alltså inte ridgymnasium. Då kommer jag troligen sälja Julia innan jag börjar gymnasiet, för då kommer jag inte ha tid med två hästar.Men väljer jag ridgymnasium där jag kan ta med min hästarna, så kommer jag ha kvar henne tills jag blir arton iaf! :)
----
Så det beror allt på hur jag väljer, och vad jag vill. Jag tror inte vi kommer kunna gå hela vägen på 1½ år, det krävs mer tid och träning för det. Vi kanske kommer en lång bit på vägen, men inte hela vägen.
Så väljer jag ridgymnasium, går vi förhoppningsvis hela vägen tillsammans.
Väljer jag något annat, blir någon annan lycklig och går hela vägen med henne.
Men det är svårt att veta nu vad jag kommer välja, allt kan ändra sig så himla mycket.
Jag vill satsa på hästarna, och verkligen satsa på Julia. Så just nu vill jag gå ridgymnasium.
Men som sagt, allt kan ändras SÅ HIMLA MYCKET. Jag kanske tröttnar helt på hästar innan jag slutar nian.
Vem vet?
Men det hoppas jag verkligen inte haha! :)
----
Och en sak till, jag har i princip slutat växa nu, växer kanske någon eller några centimeter till.
Så jag kommer inte att växa ur Julia, vilket betyder att jag kan ha henne tills jag blir arton eller äldre om jag vill.
Känns as skönt faktiskt!
---
Men iallafall så någon gång i livet kommer jag att sälja Julia, alla hästar kan man inte ha kvar för evigt.
Det är jobbigt att tänka så, helst vill jag ju såklart ha kvar alla hästar.
Men det går inte tyvärr.
Det blir dessutom taskigt för henne om hon bara skall gå i en hage sen för att "jag inte vill sälja henne".
Så länge jag har tid och ork att ta hand om båda mina hästar, ska jag ha båda mina hästar!
Men när tiden inte finns längre, så är det dags att sälja Julia.
Det blir bäst för henne så.
---
Men som det ser ut nu, har vi LÅÅÅÅÅNGT tid kvar med varandra jag och min älskade sessa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej:) Kommer heller inte växa mkt mer, känns skönt att man inte behöver sälja pga att man växt ur iaf:)

2010-12-12 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0