Svar på kommentar

Från Linnea, om jag alltid rider Julia först?
Svar: Nej det gör jag inte, men oftast hon först på vardagarna eftersom hon blir nervös/tittig när jag rider i mörker.
Och visserligen kan jag ju ha pannlampa, men det blir enklast om jag tar henne först när det ändå är ljust ute. Och eftersom Esmis inte har några problem alls med att vara ute och springa i mörkret så blir det bara enklast så ;D
Så i 9 fall av 10 så blir det Julia först. Tror dock Esmis inte tar illa upp, hon får precis lika mycket uppmärksamhet från mig ändå, om inte till ochmed mer. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Aha okej ;)

Tänkte liksom om du alltid tar julia först för att du ska "orka" rida esmis efteråt liksom eftersom esmis betyder mera.

Eller asså det kanske lät dumt men jag hoppas du förstår vad jag menar :) <3

2010-12-08 @ 07:53:37
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0