Stallet och plugg

Jag och mamma åkte till stallet för en och en halv timme sen och tog in hästarna :)
Men först fick vi som alltid:
* mocka
* fixa hö
* varmt vatten
* lägga in mat



Alltså har jag inte ridit någon av hästarna idag.
Var helt slut när jag kom hem från skolan...är nog inte riktigt helt frisk än :(
Men får ta det så lugnt som möjligt så jag inte blir sjuk igen iallafall!
Imorgon slutar jag kvart i tre så då skall jag rida, tar nog och rider båda ponnysarna en sväng på fälten :)
Dom gillar det så mycket och det är så mysigt att rida i snön.
-----
Nu sitter jag med engelskaboken och pluggar som en gaaaaalning.
Skulle egentligen göra provet imorgon, men mamma ska prata med dom på skolan så skall jag inte göra det.
Jag ligger såpass mycket efter och har missat så många prov så jag kommer plugga ihjäl mig om jag skall göra allt denna vecka. SOM ALLA LÄRARE VILL SÅKLART :(
Och eftersom jag blir helt snurrig och får ont i huvudet när jag läser och koncentrerar mig också så går det inte så bra att plugga.
Har no-prov på fredag, engelska provet får jag väl också ha då, och så träslöjdsprov på torsdag, och matteprov också. Och ligger efter massa i allt som jag måste göra ikapp..så det är en del.
Men ska skynda långsamt som mamma brukar säga :D
Hon är bäst faktiskt <3
-------
Nu ska jag ta en piggelin och göra annat.
Puss <3
mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0