Snabb upd :)

Jag har precis läst igenom ett TJOOOCKT häfte på 21 sidor om kemi.
Det gjorde jag förrut på NO-lektionen också så nu kan jag faktiskt det mesta i det där häftet.
Ska sätta mig sen med pappa också och berätta, visa och prata om allt som står.
Det är ett sjukt bra sätt att lära sig, bara prata om det liksom :)
Sen har jag imorgon på mig också att plugga in det allra sista och sen har jag provet på fredag :D
Tror faktiskt det kommer gå rätt bra.
Kemi är ganska enkelt, och jag har hängt med bra på lektionerna så det är inget nytt det dom står i häftet :)
Dessutom så är det lite roligt också, och det gör ju saker ännu bättre :D
Nu ska jag strax översätta en engelska text lite snabbt.
Och sen fortsätta plugga kemi med pappa.
Och sen efter det ska jag läsa en bra bit i en bok som jag måste läsa ut.

Och seeen är jag klar för kvällen.
Skall åka och ta in hästarna nånstans emellan här också.
Ganska snart tror jag :)
Men nu ska jag skriva om dagens ridpass lite snabbt sen ska jag fortsätta plugga.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Kemi är lätt och så bara man liksom typ fattar hur allt hänger ihop eller hur man ska säga :)

2010-12-09 @ 17:59:33
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0