Såndär lista

Bloggar ju inte jätte mycket nu, och inte om jätte intressanta saker så lägger upp en såndär lista om typ alla har nu för tiden ni vet ?=)
-
Right here:
-
♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 –  Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Mina passioner.
♥ Dag 5 – Min bästa vän
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 –  I min handväska.
♥ Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 9 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..
♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 11 – Min favoritresa.
♥ Dag 12 – Något jag saknar.
♥ Dag 13 – Mina favoritskor. 
♥ Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 15 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 16 – Mina rädslor.
♥ Dag 17 – Min favoritplats.
♥ Dag 18 – Min önskelista.
♥ Dag 19 – Mina drömmar.
men ååh, tråkigt när dom blir så små :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0