Så, äntligen klar med allt! :D

Haha hej.
Nu har jag
--
* Färgat håret
* Varit i stallet och tagit in mina hjärtan.
* Gjort klart pepparkakshuset ;)
--
Så nu har jag tid att blogga lite snabbt!
Håret blev precis som det skulle.
Kommer bli as grymt när vi fixar resten imorgon! :D
Pepparkakshuset blev också as nice!
Haha livlig fantasi har vi i detta huset ;)
Se här :)





Oj jävlar haha, ser svart ut!
Men så mörkt är det faktiskt inte :)
Är väldigt väldigt mörkbrunt, men inte helt svart.
Denna bilden är lite tydligare kanske.

Typ så :)


Såhär blev också vårt snygga pepparkakshus ;)


Erkänn coolt!?
Det är fan awesome ;)
Men nu ska jag byta data och gå upp och lägga mig i min underbara säääng.
Bloggar nog lite mer snart :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: hannah :)

As fint i håret :) <3

2010-12-14 @ 08:45:00
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0