Så! (a)

Nu har jag kollat på julkalendern.
Den är fan as grym!!
---
Mamma och pappa och Lukas kom precis hem, och nu gick Lukas precis och handla.
Så det blir väl lite mat idag igen i det här huset, tur vi har ;)
Ska baka pepparkakshus ikväll med :D
Eller jag och mamma ska, dom andra är ju emo och vill inte vara med -.-
Tar kort på allt med såklart, bra vaaa?
Men ska stänga av här nu en stund och göra annat.
Måste fixa lite grejer inför imorgon, ska ju hoppa Julia en liten clear round på Tark.
Startar bara en klass, 80 cm =)
men vi hörs senare!
Puss ♥


Bild på mig och Julia som jag inte visats =)



Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Vad söta ni e :) <3

2010-12-11 @ 20:10:13
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0