Rättat svenska prov ;)

Hahaha, min mamma är ju svenska lärare på gymnaiet.
Så hon har heeela tiden massa prov med sig hem som hon sitter och rättar.
Och så frågade jag om inte jag kunde få rätta ett av proven, så fick jag det.
En text om kroppsspråk.
Jag satte G-
Och sen när mamma rättade samma text satte hon också G-
Vad säger ni, rätt grym eller ?;)
Att jag kunde rätta en svenska text som är skriven gymnasie nivå.
Not bad!
Kanske skulle bli lärare ändå ?=)
Haha näh!
---
Men roligt var det iaf! :D

Nu ska jag gå och kolla på en film med dom andra.
Myyys.
Eller så ska jag fortsätta på pepparkakshuset, vet inte riktigt vad dom gör.. :s
Men vi hörs nog innan jag går och lägger mig.
Puss ha en bra kvääällll  ♥



Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Så fin <3

2010-12-12 @ 17:02:25
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0