Planer för imorgon

Imorgon kommer det inte bli bra uppdatering alls.
Jag och Madde ska nämligen åka med Rikard till Trollhättan för han ska tatuera sig =)
Det kommer nog ta ett tag, tar ju runt en timme och köra dit, och sen tar själva tatueringen några timmar och sen en timme tillbaka. Så blir borta hela dagen.
Jag och Madde hittar väl på en del skoj medans vi väntar på Rikard.
Kommer ju KNAPPAST orka sitta inne där och vänta i flera timmar!
Men får gå in och titta till han ibland ;)
-
Sen när vi kommer hem blir det direkt att fixa med grejen ni vet som jag skrivit om en del hihi.
Awesome day! Tänka på lite annat än allt de vanliga tråkiga.
Men har gjort ett par tidsinställda som kommer upp. Inte många heheh.
Orkade inte anstränga mig (a)
Men nu ska jag sova!
Upp tidigt imorgon och får INTE somna om när vi tagit ut hästarna!
För Madde kommer vid tio och jag måste hinna fixa mig och grejer innan vi åker.
Puussss ♥


oooold pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0