JAG SKA TILL STALLEEEEEEEEEET <33333

Vaknade imorse och var pigg och glad.
Gick ner och var fortfrande pigg och glad.
Åt en appelsin och var FORTFARANDE pigg och glad!
GAAH :DDD
Inte blivit trött en ända gång, så nu har jag till och med tagit en värktablett så jag inte ska bli besviken hahaha (a)

Så nu sticker jag till stallet.
Åååh underbart.
Rida på ängen, love it.
Mina hästar kommer vara dunderpaket.
Julia brukar kunna hålla sig om hon får dundra på i världens galopp ett par gånger fram och tillbaka.
Men INTE Esmis, det funkar verkligen inte på henne xD
Att dundra fram i världens galopp på henne mitt på ett fält när hon inte blivit riden på tre dagar.
Är samma som att leka med döden asså hahahaha xD
Jag kommer vara sååååååååååå död.
Men goosh jag älskar det, det tyder endast på att hon är pigg och fräsh och det är det bästaaa <3

Awwhh jag är verkligen sååå lycklig.
Nu ska jag till stallet och riidaaaaaaaa. Gaaah, fattar ni!? :DDDDDD
INGENTING STOPPAR MIG NUUU.
Hörs sen :D
Pussssssssssssss<3333333

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Ta det lugnt bara ;) <3

2010-12-02 @ 17:53:51
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0