Inte mycket upd ikväll

Vi har hyrt två filmer och just nu håller Lukas på att laga mat nere i köket.
Så snart (typ nu) ska vi äta sen kolla på film.
Så blir inte mycket uppdatering ikväl.
--
Hann inte göra någon header heller =(
Men det fixar jag imorgon, för ska ta ut hästarna på morgonen så då går jag ändå upp svin tidigt.
Så kan inte sova bort halva dagen och det betyder att man kommer hinna göra as mkt!
Hur grymt?
Imorgon ska båda hästarna ridas.
Och nu snöar det som satan så hoppas det kan snöa hela natten så det blir svin mycket ny snö man kan rida ut imorgon! :D
Och på söndag tror jag vi åker till ridhuset en sväng med dom =)
Men nu ska jag äta!
Puss


Kommentarer
Postat av: NellieB

De kommer ut vid halv 7 och typ in runt 4 till halv 5. Lunch vid 12. Dina då?

2010-12-17 @ 21:31:06
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0