Hemma nu ;)

Nu är vi hemma igen.
Jäävlar va tid det tog, tjatade somfan att vi skulle åka tidigare men ni vet hur det är eller?
Ska baaara dricka upp kaffet och snacka i tusen år till sen kan man åka.. SEGT!
-
Men nu är vi iallafall hemma och jag och Madde har gjort en videoblogg och svarat på allt angående hårförlängningen och det som jag skrev.
Men den blev rätt lång så tar ett tag att ladda upp på youtube.
Eller aa, jääävligt långt tid skulle jag nog säga, för min data är ju så himla snabb med ;)
Tänkte iallfall lägga upp bilderna från förrut idag nu. Eller så många som jag orkar ladda upp haha.
Är ganska många!
Men dom kommer om nån kvart eller något.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

ja videobloggar :) <3

2010-12-31 @ 11:04:12
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0