Hemma från stallet

Det finns ingen bensin i moppen och jag tänker inte tanka den för det är jag som betalat bensinen till den as länge nu. Så nu är det någon annans tur.
Och tills det inte finns någon bensin får jag gå fram och tillbaka från stallet.
-
Gick iallafall dit vid ett ungefär.
Mockade först sen tog jag Esmeralda och gick en promenad med henne.
Mysigt i solen och allt, var ute 1½ timme och gick.
Sen kollade jag Julia och det var varken värre eller bättre, så imorgon ska hovslagaren komma och kolla för det sitter troligtvis i hoven.
Och sen gjorde jag klart stallet och gick hem.
-
Är fortfarande as ledsen och arg och besviken.
Luften har gått ur mig, det ända som jag vill är att ligga på mitt rum och sova eller vara i stallet.
Och det är typ det jag gör också. Är påväg ner för långt känner jag =(
Jag har sagt typ sju tusen gånger att jag måste skärpa mig och rycka upp mig.
Och jag försöker, men lyckas inte. Tänker positivt till allt typ, men minsta lilla sak som går emot mig eller att någon blir arg på mig så blir jag livrädd och ledsen och faller tillbaka igen.
Jag tål INGENTING, och seriöst vafan har hänt?
Jag har alltid varit skiiit stark och kunnat ta hur mycket skit som helst.
Känner verkligen inte igen mig själv :(
Puss ♥
från idag, min fina tjej <3

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

fint med solen :) <3

2010-12-27 @ 17:46:24
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: sanna

det är så jobbigt när man e sån. Försöker se saker posetivt och MINSTA lilla som blir fel så typ man deppar ihop helt eller så blir man CP arg :S :(

2010-12-28 @ 18:24:10
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0