Hemma från sjukhuset,

Var ju på vårdcentralen idag.
Tydligen har jag en metallbit i örat också nu appropå allt!?
Hur har jag lyckats med det liksom :s
Aja.

Det hade blivit värre med mina lungor och andningen typ.
Och det sitter över lungorna, i luftstruparna alltså.
Jag fattade inte riktigt vad det var men det hängde ihop med hostan.
Iallafall var det sämre än förra gången.

Och så kanske jag har mykoplastma (stavning:S?)
Skulle få svar på måndag för tog tester idag.
Men alla symptom tydde på det iallafall.
Vet inte vad mykoplastma är men det låter ju inte så jätte roligt..

Dom stack mig iallafall i armen idag, mitt i armväcket.
Och tömde typ hela armen på blod!!
Haha näh det gjorde dom inte men det kändes så.
Dom tog skit mycket blod, tre såna där rörglas.
Så nu har jag as ont i hela den armen av det lilla sticket -.-
Överkänslig? Eeeh aa!!

Skall tillbaka nästa vecka på onsdag för att kolla massa grejer.
Shit asså, jag är ju riktigtriktigtriktigt RIKTIGT sjuk denna gången!
Ingen liten vanlig förkylning som det brukar vara.
Ååååh orkar inte.
Jag har inte tid för sånna här dumheter :(
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mykoplasma orsakar en sorts lunginflammation. Har haft det och det var fruktansvärt, var sängliggande i drygt två veckor. Krya på dig!

2010-12-01 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0