Halv åtta hos mig

Ligger och småglor på halv åtta hos mig.
Det är chill, fast elgrill är ju lite fusk...ellerhur?
Har sovit idag förut efter jag och pappa sätt på en film.
Monro nånting hette den, kommer inte riktigt ihåg.
Men den var as lik Narnia.
Bra var den iaf :)


Nu håller någon på att laga mat ute i köket.
Och den andra  är i stallet hos mina älsklingar. (Har inte kolla så vet inte vem som gör vad)
Orkade verkligen inte följa med idag till stallet, känner mig helt död.
Och ridit har jag inte heller.
Har inte riktigt vart så pigg som jag önskat idag :(
Får hoppas det är ändring imorgon, är jag pigg då ska jag rida iallafall.
Annars får mamma göra det :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0