Godmorgon!

Uppe med tuppen idag!
Nästan...nej men vaknade faktiskt typ kvart över tio.
Ganska bra ändå.
Så gick jag upp och tvättade Julias boots, för dom var leriga.
Och då blev jag skit snurrig och fick jätte ont i huvudet.
Så fick lägga mig i soffan ett tag.
Sen när jag inte mådde riktigt lika dålig åt jag en mango och nu sitter jag här.
Svintrött och mår inte alls bra.
Ska gå och lägga mig i soffan och se på film nu.
Blir ju aldrig frisk -.-

Ska till doktorn kl 13:00 idag iallafall.
Får se om dom hittar ngt nytt.
Hörs senare.
Puss mirja


omgah.
shiiit, hahah bilden från början av sjuan.
hihi liiite fjortis..;)


Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

haha liiiiite xD <3

2010-12-01 @ 14:48:58
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0