Godmorgon :D

Vaknade idag och vet ni eller!?
Jag mår braaaaaaaaaaaa, känner mig inte sjuk alls.
Är pigg och glad!
Det ända som fortfarande är är att jag hostar, känner mig fortfarande lite seg liksom, och ingen matlust.
Men det gills typ inte.
Åååh fan va lycklig jag är, snart är allt like usually igen!! :')
Så nu ska här till stallet minsann!
Men har ett litet dilemma...
För se här om jag sticker till stallet nu vad ska jag göra hela dagen sen när jag är klar liksom?
Och om jag sticker dit senare vad skall jag då göra nu?

Nej jag åker dit NUUUUU. Så fort som möjligt! :D
Kan inte vänta :DDD
Blir fältet idag igen för båda, går ju typ inte att rida någon annan stans.
För hårt, men dom älskar ju fältet så det gör ingenting :)

Nu ska jag äta något till frukost först, en piggelin typ.
Det är det ända jag vill ha, allt annat är blääääääääää!
Ååååh im so happy!
Hörs senare när jag kommer heeeem  <3

bilder fårn förra året när vi hade huuuuuuuur mycket snö som helst :D



Det var så tjockt med snö så esmis stod liksom uppe på den, hon sjönk inte igenom ;p
Och hahaha se vad jag hittade. Esmis hade slängt av mig den lilla busen.
Då gör hon alltid så, springer iväg en bit bort och ställer sig och bara tittar på mig.
Jäkla ponny ;)
Men älskar henne mest ändå såklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0