Godmorgon =)

Hästarna är ute, jag och mamsen har gått med hunden, suttit i köket och pratat gymnasieskolor och ätit en apelsin till frukost. Käkade så jäääkla mycket mat igår så jag är fortfarande mätt.
Ska snart gå till mormor för ska fläta hennes hår, hon skulle göra något imorgon så hon ville ha det lockigt.
Planerna för idag:
  • Gå till mormor
  • Hem, påbörja en ny header
  • Åka till stallet, rida båda och fixa klart allt för kvällen
  • Hem igen, städa mitt rum! BEHÖVS VERKLIGEN!!
  • Fortsätta med headern
  • Till stallet igen och ta in hästarna
  • Och sen hem och mysa hela kvällen. Ska fixa hem två filmer under dagen som jag ska se ikväll. 
    Och headern ska jag faktiskt se till att få färdig ikväll med! =)

    Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0