Godmorgon =)

Eller mjaa, god och god...
Jag är så JÄÄÄÄVLA trött så jag knappt kan kolla.
Så ringer klockan liksom, kul!?
Nej usch..

Har iaf kollat på julkalendern, haha fan va jag älskar den :D
Grisen är så jävla gullig! (a)

Nu ska jag gå ner, kolla om jag har feber och se how it feeeels.
Orkar inte vara hemma idag också egentligen, men mår jag inte bra har jag inte val.
Segt =(
Aja puss ♥
Haha där kan man snacka om trött...;)
Tänk att jag låg och sov sådär i 4 timmar, på ett svin hårt golv med bara kudde  och täcke.
Haha stackars mig

Kommentarer
Postat av: andrea

erkänn julkalendern är grymmast!'

alla ba: asså fyfan vad dålig o så kommer ja ba : ja älskar det (a) <3

2010-12-17 @ 21:11:21
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0