Godmorgon! :)

Eller, aa...har varit uppe i typ en halvtimme redan ;)
Har ätit frukost och fixat lite med lika grejer.
Ska snart gå till affären och köpaaaa lite grejer.
Btw så är det svin kallt ute!
-8 typ :s

Menmen, vid typ halv elva åker jag och pappa till stallet och lastar Julia och sen åker till Tark.
Niiiiice.
Ska bli kul idag faktiskt :)
Men blir ju inte så mycket upd som ni kanske förstår ;)
Men jag skriver hur det gick osv när jag kommer hem sen och bloggar då.
Det blir braaa.
Men nu ska jag dra.
Ha en bra dag :D
Puss på er ♥




Kommentarer
Postat av: Michaela

Vi har mellan 3 och 20 minus :s det är stööört

2010-12-12 @ 13:42:23
URL: http://bergochdalbanaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0