Godmorgon!

Jag har sovit sjuuuuuukt bra. När jag somnade asså, för det tog ju sin lilla tid like always hehe.
Nu har vi iallafall varit och tagit ut hästisarna.
Asså hahah, Esmis är så jävla söt på morgonen för innan dom fått lite pellets (som dom alltid får bara för att liksom)
så är hon så jävla sur, och står och gnäggar och grinar sig som om hon dödar mig om hon inte får något.
Asså haha jag måste filma nångång, hon är verkligen så jävla arg, ÄNDA tills den ligger i krubban.
Då äre lugnt liksom ;)
Asså hon är inte arg att hon bits eller så, verkligen inte.
Hon har bara öronen bakåt, gnäggar och försöker se skit sur ut. Fast hon är bara söt! :D
Medans Julia typ " aa tja, vafan gör ni här" typ sån är hon.
Bryr sig inte alls xD
Mina sötor!<3

Anyways, nu ska jag fixa mig lite.
Madde kommer om en stund och innan vi åker halv 11 måste jag:
* klä på mig riktiga kläder
* sminka mig
* äta frukost
*bllooooggaaaa
Fast jag har as mycket tid på mig så det ska jag nog hinna!
Gör allt detta på typ fem-tio minuter när det är skola ;)
Förutom blogga då heheh (a)
Hörs snart.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0