Fredagskväll (L)

Har legat i soffan nu sen klockan halv 4 och sovit och kollat på tv.
As härligt, så nu är jag lite piggare igen :)

Lukas och Daniel har kommit hem och skall vara hemma över helgen :D
Gooosh va jag saknar dem faktiskt!
Och dessutom har inte Lukas någon data här när han kommer över helgerna så då blir han jätte social.
As braaa! :D
Så nu sitter dom ute vid tvn, och spelar xbox och skjuter totalt sönder folk. Och Daniel sitter vid sin mac :)
Jag gick precis därifrån för det var inte så roligt att kolla på när dom sitter och skriker och hoppar i soffan och skjuter folk ;)
Menmen, andra tycker ju sånt är skit kul.
Pappa håller på med maten i köket också.
Tur för mig som inte ätit på hela dagen.
Har fortfarande ingen matlust alls, men ska försöka äta lite av det har lagar nu.
Jag måste ju få i mig något liksom.


maten



Danel och Lukas <3



Majaaa :D


Och haha, ett litet gossedjur som jag fick av min mormor som krya på dig present.
Söt va :D?

Kommentarer
Postat av: maddejanzzon

Såg Lukas och Daniel på tåget i söndags ;D Vet inte om dom såg att det var jag xD

2010-12-06 @ 16:01:21
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0