Dagens ridpass

Julia
Red ut henne i en timme.
Och hahah jäääklar va vi sprang på alla fälten, helt galet.
Jag såg ingenting för det gick så fort så det gjorde as ont för jag fick massa snö i ögonen, så jag bara satt och kollade ner haha.
Men det var en jätte mysig ridtur, och Julia tyckte det var gött att få springa va sig riiiiktigt fort :D
---
Esmis

Först red jag henne på fältet, ville bara få henne dit som jag slutade igår.
Och jäklar va duktig hon var!
Så det gick på tio minuter, och sen nöjde jag mig och red ut istället.
Eftersom hon gick sviinhårt igår så ville jag bara ta det lite lugnt med henne.
Så red ut och travade och galopperade lite på olika fält och hade skoj :D
Var ute i typ 40 min med henne =)
---
As kul att rida idag när det snöar så gaaalet mycket :D
Hoppas det snöar hela natten så det är ännu mer snö imorgon! (a)
Roligare med massa snö ju än ara isgata. Borde väl alla tycka? :)
Fina brudar alla tre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0