Dagens ridpass

Julia
Jävlar vilken ponny jag har!
Hon är bäst, och jag skojjar inte.
Red på fältet i början och allt bara satt precis som det skulle.
Hon gick så jäääävla bra!
Allt bara flöt på, Julia skit positiv och arbetade som fasen, och jag typ satt och grina.
Blir så himla glad när det går såhär bra.
Att allt slit och arbete lönar sig, och det har verkligen gått framåt med storm steg nu dom sista veckorna.
Hon är bästbästbäst min älskade prinsessa.
Orkar inte skriva exakt vad vi gjorde, det vanliga bara.
Och sen skrittade vi ut i typ en halvtimme.
Helt sjukt vad jag älskar den ponnyn, hon är helt otrolig ♥

Esmeralda
Där var det lite mer jobb idag vill jag lova haha..
Hon var lite grinig idag med men absolut bättre, men jäävlar va hon heeela tiden försöker smita undan arbetet.
Den ovanan har hon inte hållt på med innan, så nu blir det hårdträning för den lilla plutten.
Hon måste komma i någorlunda arbetsform igen.
Fast det är lite mitt fel också, jag har ju typ bara busridit med henne dom senaste veckorna när hon vart sådär spräng pigg.
Så får ta på mig det faktiskt.
Men nu jävlar :D
Hon fick iallafall ett ORDENTLIGT pass idag vill jag lova haha, och hon var skiiit trött efter.
Men jag kom dit jag ville, och i slutet så arbetade hon faktiskt riktigt fint.
Så det blir att fortsätta såhär nu tills hon känns bättre helt enkelt =)
Ska bli kul, hon är ju faktiskt riktigt duktig egentligen Esmeralda.
Även om hon inte riktigt vill acceptera det ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

fin blogg mirja :d <3

2010-12-17 @ 20:57:01
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: http://orvarjaktman.blogg.se/

http://orvarjaktman.blogg.se/?tmp=18011137

2010-12-18 @ 01:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0