Dagen :D

Haha kom precis hem ;)
Ska berätta om dagen nu!


Gick upp halv tio imorse typ och fixade med massa och så-
Sen åkte jag och pappa till Tark, var as mysigt där med fint lucia tåg och grejer :D
Och massa duktiga tjejer och ponnysar.
Så himla mysigt stämning på såna små klubb tävlingar verkligen!
Jag hoppade iaf 80 med Julia och hon skötte sig super och gick nolla.
Skriver om det snart!
---
Sen åkte vi hem vid halv 3 och fixade klart i vårt stall hemma och så.
Sen direkt till Johan (pappas lillebror) för han fyllde år.
Firade honom, I RIDKLÄDER för jag fick inte åka hem och byta om emellan haha.
Sen klockan kvart i fem gick vi från Johan ner och såg en bio.
Då hade jag satt på mig ett par mjukisbyxor men det var ju fortfarande hästigt allt jag hade på mig hahah.
---
Såg svinalängorna, helt sjukt bra film!
Handlade typ om en tjej som bodde med sin pappa, mamma och lillebror i en lägenhet.
Och mamman  och pappan söp hur mycket som helst, och mamman blev slagen hela tiden av pappan.
Och den här lilla tjejen fick hela tiden gå och torka upp spyor och allt skit efter dom.
Och hon fick ta hand om sin lillebror och allting.
Fast sen kopplades socialen in, och då tog dom barnen.
Och så tog dom hennes lillebror och körde iväg med honom någon annan stans.
Och sen dog han :(
Så himla hemskt..
Det var ingen barnfilm direkt, jag och Lukas min storebror var dom ända där som var under tjugo typ.
Och det var as hemska scener på vissa ställen, men sjukt bra film iaf!
Värd att se faktiskt.
----
Sen skjutsade vi direkt Lukas till tåget.
Och sen påvägen hem från tåget åkte vi till stallet och tog in mina små älsklingar!
Så har verkligen haft fuuuulllllt upp hela dagen.
Men nu är jag hemma, TILLSLUT :D
---
Ska skriva om tävlingen nu <3
Puss



Kommentarer
Postat av: emil

haha duktiga tjejer med ponnysar jag är inte duktig då eller ;)

2010-12-12 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0