♥ Dag 4 – Mina passioner.

Vet inte alls vad passioner betyder..:s?
Men gissar på vad jag gillar, typ...eller något sånt va?
Har för mig det iallafall.


1
Jag gillar mina hästar, nåt så in i heeeela!
Dom är bäst, bäst, bäst och finns inte en chans i världen att jag skulle leva utan dom.
Mina älskade ponnysar, allt jag har ♥
2
Gillar min familj såklart.
Dom är också helt okej bra =)
3
Mina vänner, underbara allihopa :D
4
Allt annat som får mig på bra humör, det kan typ vara en låt eller vad som helst ;)
Choklad tex, damn gott är det <3
Nu ska jag till stallet och ta in mina hästar och sen ska jag fortsätta spela hästgrejsaker på facebook...
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Kjellané

Man borde kunna Gilla :(

2010-12-20 @ 18:25:58
Postat av: Anonym

FÖRSÖK INTE ATT SMITA, DU SKA LADDA UPP EN BILD PÅ DIN MAGE.. ÄVEN OM DU INTE ÄR NÖJD MED DEN

2010-12-20 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0