Bra morgon -.-

Eller kanske inte!
Började med att jag försov mig och vaknade av att pappa kom inte och väckte mig när bussen hade gått.
Gick ner, var skit sur, åt frukost, mådde jävligt dåligt men sket i det och åkte till skolan ändå.
Pappa körde mig.
När jag kommer till skolan mådde jag så illa så jag inte kunde gå, satt ner i typ en halvtimme på toaletten och kunde inte ens stå upp.
Sen gick det över en stund så då gick jag och letade upp Ia för hon skulle ha några häften från mamma.
Och sen mådde jag precis lika dåligt igen, feber, huvudverk och trodde seriöst ett tag att jag skulle svimma.
Så jag kollade bussar hem och tog en buss klockan tio.
Nu är jag hemma, och mår fortfarande åt helvete.

Seriöst jag blir så jävla arg på detta nu, jag orkar inte vara sjuk. Jag har inte tid, vafan har hänt med mig!?
Åååh :(
Ska iallafall stänga av och sova nu.
Är trött och mår åt helvete, JAG HATAR DETTA.
Hoppas jag sover i typ två veckor och vaknar och är frisk sen.
Hade inte vart helt fel.
Aja vi hörs senare.
Puss ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Carina

2010-12-18 @ 01:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0