alltså lägg ner!


Alltså vafan!?

För det första fegt att kommentera anonymt.
För det andra bantade jag inte.
För det tredje har jag inte anorexia.
För det fjärde är jag inte mager, och jag ser inte ut som ett skelett.
För det femte så äter jag!?
Vad vill ni ens få ut med att skriva så?
Och det är inte samma person för ip-numrena är olika.
Två kommentarer är från samma. Annars är det olika.
---
Alltså okej, jag har varit sjuk.
Jag var sjuk i två veckor, jag åt nästan ingenting.
Levde typ på piggelin och blåbärssoppa.
Men det var ju knappast för att jag bantade, JAG VAR SJUK!?
Tappade matlusten helt, såfort jag tänkte på mat ville jag spy typ.
Så inte så konstigt jag gick ner i vikt..?
Om det nu är så viktigt att veta så gick jag ner 6-7 kg.
Alltså typ 3 kg i veckan, och jag vet att det är jävligt mycket men det är inget jag kan göra något åt.
---
Och jag är ju frisk nu, eller halvt iallafall.
Jag äter så gott jag kan, men eftersom jag knappt ätit något på två veckor har magsäcken krymt.
Vilket resulterar att jag inte orkar lika mycket som förut, jag blir inte hungrig, och känner helt enkelt inget behov av mat.
Men det betyder inte att jag inte äter :s?
För det gör jag!
---
Blir så jävla arg på sånt här, vad har ni ens med detta att göra?
Och det är inte så jävla roligt att höra att man är mager, ser ut som en skelett eller har anorexia.
Dessutom så vet jag ju att det inte ens är så.
Finn er i att jag gått ner i vikt bara.
Jag kommer ju gå upp igen nu när jag är frisk.
---
Finns verkligen människor till allt :(

Kommentarer
Postat av: Myh

Kollat ip-adresserna, så att du kan se vart personen som har kommentera var när den kommenterade ?



hatar när folk kommenterar anonymt och skriver rent av elaka saker. Det bevisar bara att dom är fega och inte står för det dom säger.

2010-12-11 @ 14:50:47
URL: http://myht.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Fyfan, att dem ens vågar. Så jävla lågt. No-lifers. -.-



<3

2010-12-11 @ 15:22:30
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Så jävla lågt.

Du är fin som du e.

Jag vet själv hur svårt det är att äta när man e sjuk.. <3

2010-12-11 @ 16:25:38
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: maddejanzzon

jävla lågt...

Som du säger, det finns verkligen människor till ALLT!

2010-12-11 @ 19:16:37
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0