Åååh!

Fan va arg jag blev.
Förut innan jag stack till stallet så slutade tangentbordet att funka.
Så kunde inte blogga då.
Och så tänkte jag göra videoblogg istället men då funkar inte den skiten att ladda upp.
Så jag sket i det. Blev verkligen as irriterad -.-

Men nu är jag iallafall hemma igen.
OCH JÄÄVLAR VA DET SNÖAR! Ni skulle sätt när jag körde med från stallet hahah.
Moppen slirade somfan åt alla håll, såfort man släpper gasen så slutar bakhjulet att driva, så då åker hjulet överallt.
Jag gasade lite för mycket i en nerförsbacke, så släppte jag gasen sen och där nere var det isgata såklart.
Så hela moppen slirade ett helt varv runt, fast jag ramla inte ;)
Nu ska jag skriva dagens ridpass sen börja på headern.
EFTERSOM DET INTE GICK FÖRUT EFTERSOM TANGENTBORDET EJ FUNKADE!
Hihi puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0