Bästaste bästa vän <3

Okej nu ska jag nog stänga av.
Madde har redan stängt av och ligger och typ sover eller något redan..
Kvällen har vart chill, som alla andra kvällar med Madde hihi.
Hon ligger i andra sidan rummet med en data, och jag i min säng med min data ;)
Så har vi as hög musik och sjunger med och chillar brraaaa mkt.
Fast så blir det svinvarmt efter typ 3 sekunder, jobbigt :(
-
Imorgon så blir det like always stallet, som alla andra dagar i veckan.
Ska riiida imorgon på min miniponni ! ♥
Esmeralda asså för er som inte fatta de haha.
Tar med kameran så kan Madde ta kort, på tiden att få lite nya kort på henne faktiskt.
Hon är så fin nu mitt hjärta.
-
Sen så kommer det säkert komma emoinlägg på kvällen.
För ifall vi har otur så åker Madde imorgon.
Buhuuuuu =(
Visst klart hon inte kan bo här föralltid, men jag mår så jävla bra med henne.
Finns ingenting som är dåligt alls när man är med henne, man glömmer bort allt det dåliga och bara skrattar 24/7.
Med henne är jag verkligen mig själv, kan slappna av, snacka om allt.
Göra precis vad jag vill, säga precis vad jag vill.
Hon känner mig och accepterar mig verkligen just som jag är.
Hon är som en syster, en i familjen verkligen.
Alla behandlar henne som en av oss, ingen " som är och hälsar på".
Hon är en som bor här, det märks så tydligt!
Finns ingen i hela världen som jag trivs med så bra som med henne!
Min allra bästa vän, sen dagis till nu och mycket längre ska det bli ♥


Jag älskar dig så otroligt obeskrivligt mycket.
Vad som än händer, så kommer det alltid vara du och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0