Så =)

Nu ligger nya designen uppe.
Kommer säkert ändra massa olika lite då och då för blir aldrig nöjd haha.
Men detta får duga sålänge, orkar inte sitta och pilla mer det blir ganska långtråkigt efter ett tag!
Såhär ser den ut ifall ni inte kan se den än:
-
Headern och det längst upp
-
-
Och ifall man rullar ner:
-
Så bilden på mig och på mig och Esmeralda finns liksom alltid kvar på baksidan typ, svårt att förklara men ni märker haha.
Väldigt olik den design jag haft innan men tycker den här är mycket roligare, även fast den är ganska svart och mörk så är det blir det snyggt med bilderna i bakrunden ;D
Men kommer somsagt säkert ändra massa smågrejer när jAG får lust, men detta får bli bra sålänge.
-
HISS ELLER DISS ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

häftigt! Helt klart stor fet hiss! :D

2011-01-06 @ 11:40:37
Postat av: andrea

fet HISSS ! <3

2011-01-06 @ 14:48:57
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Myh

Hiss :) <3

2011-01-06 @ 16:23:07
URL: http://myht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0