Nya läsare!

Statistiken har förresten höjts as mycket nu dom senaste veckorna!
Sjukt roligt! :D
Men måste bara klargöra en sak här haha ;)
Det här är inte bara en hästblogg.
Även om jag har två hästar som jag älskar över allt och alla, och det är dom som jag ägnar mest tid med.
Så gör jag så himla mycket annat också som jag gärna skriver och berättar om.
Och det hade blivit så tråkigt om jag baaara skrev om hästar, eftersom jag varken har ork eller vilja att göra massa outfits och roliga listor sånt som alla hästbloggar har.
Och det känns som att det finns så himla många SUPERBRA hästbloggar så det går inte direkt någon kris på hästbloggar?:)
Jag skriver om mitt liv, det jag gör om dagarna och det jag tycker är roligt!
Hade inte blivit bra om jag skrev om saker som jag inte vill skriva eller har lust att skriva om egentligen.
Jag skriver i min blogg för jag tycker det är roligt, inte för att bli bäst och få mest läsare.
Hoppas ni förstår hur jag menar haha, lite svårt att förklara :p
-
Men NU ska jag dra upp Madde ur sängen och dra mot stallet!
Puss ♥
En tjej, ett liv och två hästar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0