Måste förklara mig :o

Min otroligt snälla vän Madde ligger i soffan på andra sidan rummet och skriver en massa om mig på hennes blogg så det låter som jag e helt cp..

Okej se här!
Min data somnar heeeela tiden, och då klart jag slår på den så den ska vakna igen.
Asså den låser sig, men det låter bättre med somna. Inte för att det funkar att slå på den men det gör man ändå, för de känns bättre.
Och andra grejen, min data blir sviiiiiiiinvarm. Speciellt när jag har den i knät som jag har nu, asså den blir så varm så man bränner sig på den. Och då stänger den av sig, och för att den inte ska göra det måste jag blåsa på den så den ska bli kallare.
Erkänn smart :D?
Jag kan ju inte direkt hälla vatten på den, så dum e jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0