Lista över 2010

ÅRET 2010

Hur har året 201o varit för dig? Ganska bra
Bättre än förra året? Japps
Har du träffat några nya vänner? Aaaa
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? När vi köpte Julia
Har du flyttat under år 2010? aaa om jag inte minns helt fel.
Har du hittat en ny låt som du älskar? massa olika
Isåfall vilken? -
Har du druckit alkohol? - ja
Har du rökt? - ja
Har du kysst en främling? ja

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? JÄVLIGT rörigt
Har du varit kär? yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? haha ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaa :)
Har du haft sex någon gång under året? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej haha :p

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha ja :(
Har du varit i slagsmål? näh inte så seriöst

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? jaa
Isåfall vad? massa olika saker, men typ lämnade bort esmis över sommaren.
Har du skämt ut dig? hahah guud ja!
Har du ljugit för en vän? ja antar de.
Har du varit ute en hel natt? japps :)
Har du blivit tagen av polisen? inte tagen så, men dom har snackat med mig :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? japp
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? haha ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i ? tanum
Har någon varit elak mot dig i skolan? jaa
Hatar du någon i din skola? hata är ett starkt om, men folk jag inte gillar.
Har du gjort något framsteg? jaa massa ;)
Har du haft alla rätt på ett prov? aaa :D

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja massa <3
Har du förlorat en vän? yes..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? aa  :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? beror på hur man ser det, men ja.
Har du ljugit för en bästavän? ja, fast inte om seriösa saker ;)
Har du haft en relation med en vän? alla man är tsm med är väl ens vänner?
Har du många killkompisar? Ja, och det är jävla tur de! <3





Kommentarer
Postat av: hannah

sv;bra de:) men asså GPA och JW gillar jag lika mycket :)

2011-01-03 @ 00:21:21
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0